Twitter

20 Ocak 2012

Muzlu Kek


Malzemeler;

2 yumurta az çırpılmış
1/2 su bardağı toz şeker
125 gr tereyağ veya margarin
2-3 yemek kaşığı süt
2 su bardağı un
2 orta olgunlukta muz
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin




Hazırlanışı;

      Tereyağ ve şekeri kremsi kıvama gelen kadar mikserle çırpın. Yumurtayı, çırpmaya devam ederek ekleyin. Bütün malzemeleri karışım pürüzsüz kıvama gelinceye kadar karıştırın.
      Fırını 180 derecede ısıtın.  Kek kalıbını yağlayın. Karışımı kalıba boşaltın.  Kekin üzeri kızarıp 45 dak sonunda batırılan kürdan temiz çıkana kadar hiç kapağını açmadan pişirin.


Afiyet Olsun....

6 yorum:

  1. GÖRÜNTÜ YİNE ŞAHANE CANIM OH KAHVE KEYFİNİN YANINA HARİKA:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Epey uzun zaman önce muzlu kek yapmıştım,iyi oldu görmem tekrar yapıp fotoğrafını yenilemeli..
    Ellerine sağlık canım..
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. hımmmmm çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ben fındıkta koyarım, Ben buna banana bread derim ve fındık eklerim.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. daha evvel bende muzlu bir kek yapmıştım,pişerken evi nasıl bir koku alıyor,bayılıyorum,ellerine sağlık kekin nefis görünüyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...