Twitter

23 Mart 2015

ISPANAKLI GÖZLEME


Malzemeler;
4 su bardağı un
1,5 su bardağı su
Maya
1 çay kaşığı tuz


İç malzemesi

400 gr ıspanak (yıkanmış ve ince doğranmış)
İstediğiniz oranda beyaz peynir

Yapılışı;

Yoğurma kabına unu,mayayı, tuzu, suyu kulak memesi kıvamında hamur elde edene kadar yoğurun.
Hamuru 1 saat kadar mayalandırın.

İç harcı;

Sıvı yağ ile ince kıyılmış ıspanağı kavurun 5-6 dakika pişirip soğumaya bırakın.
Ispanaklı harç soğuduktan sonra beyaz peyniri ekleyin.
Hamuru tabak büyüklüğünde oklavayla açın içini sıvı yağ ile yağlayın iç harcını koyarak ay şeklinde kapatın teflon tava veya sac üzerinde kızarana kadar pişirin.

Afiyet olsun.. 



5 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim hoşgeldiniz bloğuma:)

    YanıtlaSil
  3. nasıl canım istedi şimdi yapsammı acaba,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bence hiç vakit kaybetmeyin derim bende çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. peynirli olsun. ıspanaklı olsun.. ama gözleme olsun..:) Ellerinize sağlık...)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...